FAQ | Najčastejšie otázky

1. Má zmysel kupovať detskú posteľ? Nevyrastie z nej dieťa veľmi rýchlo?
Práve naopak. Detská posteľ je investícia na niekoľko rokov a pravdepodobne posteľ, ktorú mu budete kupovať na najdlhšie obdobie (väčšinou na 5 - 15 rokov). Teenegerom môžete priamo kúpiť väčšiu detskú posteľ 90x200 cm, no menšie deti majú osobitné potreby a najvhodnejšie sú pre ne detské postele s bariérkou.

2. Akú detskú posteľ mám kúpiť pre svoje dieťa?
Záleží na telesnej stavbe vášho dieťaťa, jeho výške, veku a váhe. Je to dôležité, aby malo vo svojej detskej posteli dostatok priestoru a kopu centimetrov navyše. Aby sa v nej cítilo dobre, môžete vyberať aj jeho obľúbenú farbu a rozprávkový motív. Pre malé deti odporúčame staviť na menšie rozmery detskej postele, v ktorých sa nestratí a naopak, bude sa tam cítiť bezpečne a útulne. Školákom už detskú posteľ môžete vymeniť za väčšiu detskú posteľ 90x200 cm. 

3. Máte niekde kamennú predajňu? Chceli by ste detský nábytok pozrieť aj naživo.
Nie, náš detský nábytok je možné objednať si iba online. Kamennú predajňu zatiaľ nemáme. 

4. Aký matrac by ste mi poradili?

Ak kupujete detský matrac:
Kľúčom je zohľadniť vek dieťaťa, rozmer postele (alebo detskej postieľky) a telesnú stavbu dieťatka.
Platí, že bábätkovské matrace do detskej postieľky sú totiž odlišné od tých, ktoré sú vhodné pre deti.
Deťom od 12 - 13 rokov kupujte už klasický matrac pre dospelých.

5. Dajú sa u vás objednať aj detské postele a detský nábytok aj v inej farbe?
Nie, objednať je možné iba v tých farbách, ktoré sú vyobrazené pri produkte.

6. Chceme si objednať detskú posteľ HAPPY s obrázkom na želanie. Ktorý vybrať a komu ho mám poslať?
Aby to vyzeralo dobre a obrázok nebol rozmazaný, kvalitu obrázku alebo fotografie posúďte prísnym okom.
Veľkosť fotografie: rozmer min. 4000 px na širšej strane (ktorá bude rovnobežne s podlahou.
Pokiaľ chcete k fotografii aj meno alebo iný text je potrebné ho uviesť do správy pri objednávke (príklad: Michal).
Fotografiu alebo obrázok nám pošlite e-mailom na detskapostel@gmail.com.

7. Prečo mi nepošlete matrac na mieru alebo detskú posteľ na dobierku? Prečo ju musím uhradiť vopred? Prečo sa nedá vrátiť?
Ide o tovar, ktorý si objednávate na zakázku. Nepredstavuje našu štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona.

8. Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?
Áno, môžete si u nás pokojne nakúpiť. Náš internetový obchod funguje viac ako 8 rokov, máme certifikát bezpečného nákupu, certifikát “Overené zákazníkmi” a množstvo recenzií na Heuréke, Facebooku a Modrom koníkovi. Navyše, pokiaľ svoju objednávku uhradíte vopred už pri nákupe a pri doručení ho za vás bude preberať niekto iný, nebudete musieť myslieť na to, aby ste mu nezabudli nechať dostatok hotovosti.

9. Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednať si nábytok z internetu. Čo ak sa pri preprave poškodí?
Dávame na to pozor. Záleží nám na tom, aby vám prišiel tovar v perfektnom stave. Ak je to ľahšia zásielka, ktorú posielame kuriérom, dôkladne ho zabalíme. Väčší a ťažší tovar už dovážame sami, aby sme si boli istí, že sa nepoškodí a jeho doručenie bude pre vás cenovo prijateľné. Ak by predsa len niečo s doručenou objednávkou nebolo v poriadku, ihneď nás kontaktujte e-mailom na info@detskapostel.sk alebo na tel. č.: +421 948 153 665.

10. Mám od vás zmeškaný hovor/ Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?
Áno, je to dôležité. Ak sme vás nezastihli, odpíšte nám alebo zavolajte späť, prosím. Keď nám potvrdíte, že budete v danom čase na mieste a tovar preberiete, naložíme ho na dodanie a už sa naň môžete tešiť. :)
Pokiaľ na sms alebo náš telefonát nezareagujete, predĺži vám to dobu dodania - tovar sa totiž nemôže vyexpedovať a my vás budeme ohľadom doručenia opäť kontaktovať o pár dní.

11. V čase doručenia nebudem doma. Môžete prísť inokedy?
Bohužiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy máme prísť nebudete doma a nemôžete si spraviť voľno, poproste o prebratie tovaru inú osobu (starých rodičov, susedov, známych,...). Nábytok a matrace sú naozaj veľký a ťažký nábytok, ich doprava je nákladná a logisticky náročná. Aby vás nestála desiatky eur a niekedy dokonca viac, než samotný nákup, máme vlastných šoférov, ktorí majú starostlivo naplánovaný plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť.

12. Donesiete mi tovar priamo do bytu?
Štandardne to nerobíme, tovar doručujeme za prvé uzamykateľné dvere. Výnos do bytu je extra služba, ktorú si môžete doobjednať a spoplatňuje sa podľa poschodia a váhy tovaru.

13. Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?
Aby sme vám poskytli čo najnižšiu cenu dopravy. A tiež mali istotu, že sa pri doprave nič nepokazí a príde nepoškodený. Sú veci, ktoré posielame obratom poštou alebo kuriérom, no tie sú však aj veľmi ľahké a maličké, a tak nám s doručením vedia pomôcť iní dopravcovia. Doprava veľkého a ťažkého tovaru, akým sú matrace a nábytok, logisticky náročná a nákladná úloha v hodnote desiatok eur. Väčšina prepracov takéto zásielky ani nepreváža. Preto máme vlastných šoférov, ktorí vám tovar pohodlne doručia domov. Riadia sa vopred detailne poskladaným plánom kedým a akým smerom po Slovensku najbližšie pocestujú, aby to pre vás bolo čo najvýhodnejšie.

14. Môžem si dať tovar poslať našu poštu?
Túto možnosť dopravy neponúkame. Môžete si však zvoliť dopravu kuriérom alebo osobný odber v našom sklade v Nižnej, Zemianskej Dedine 75.

 

Táto stránka používa k poskytovaniu služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tejto stránky s tým súhlasíte. Viac informácií