Obchodné podmienky

Čo potrebujete vedieť pred odoslaním objednávky v našom e-shope?
Prečítajte si špeciálne upozornenia a zhrnutie najdôležitejších bodov našich obchodných podmienok (celé znenie obchodných podmienok si kedykoľvek môžete stiahnuť tu).  

  • Keď si u nás niečo skvelé vyberiete a odošlete objednávku, pošleme vám ešte jej potvrdenie. Každý sa občas sekne. Radšej preto ešte raz skontrolujeme stav tovaru v sklade, overíme cenu či dostupnosť tovaru u výrobcu.
  • Na väčšine obrázkov sú profesionálne 3D počítačové animácie. Vnímanie farebného odtieňa často skreslia aj obrazovky mobilov a počítačov. Väčšie kusy nábytku sú vyrábané s toleranciou rozmerov ±1 cm a pomerové rozloženie jednotlivých prvkov (napr. vzdialenosť úložných boxov) produktu sa preto nemusí presne zhodovať so skutočným vyhotovením dodaného produktu. Občas sa môžu objaviť aj drobné zmeny v dizajne, ktoré si výrobca vyhradzuje a ktoré nemenia vlastnosti a celkovú podobu produktu. Matrace môžu podliehať menším rozmerovým odchýlkam, štandardne sa môže vyskytnúť odchýlka ± 1 cm pre výšku matraca a ± 1 % na ostatné rozmery. Táto odchýlka nepredstavuje výrobnú vadu a neznižuje kvalitu výrobku. Výškou matraca sa rozumie hodnota nameraná v strede matraca nie na okraji. Farba peny v matracoch znázornená na obrázkoch slúži iba pre prehľadnejšiu ilustráciu rôznych matracových vrstiev a nemusí sa zhodovať so skutočnou farbou použitej peny. Táto odlišnosť nemá však žiaden vplyv na vlastnosti matraca, ktoré ostávajú zachované.
  • Preležanie matraca. Za preležanie matraca sa považuje, ak preležanie tvorí viac ako 20% z celkovej výsky matraca (napr. ak má matrac 20 cm, za preležanie sa považuje deformácia s výškou 4 cm a viac). Veľkosť preležania je pri reklamovaní potrebné fotograficky zdokumentovať.
  • Žmolkovanie látky je prirodzeným znakom používania matraca a tento jav nie je dôvodom na reklamáciu.
  • Pach a vôňa? Po rozbalení nechajte svoj matrac ešte "odpočinúť" na dobre vetranom mieste. Materiály použité v matracoch z našej ponuky sú testované a certifikované v súlade s prísnymi bezpečnostnými štandardmi. Niektoré materiály (napr. latex) majú svoju charakteristickú prirodzenú vôňu, ktorá však nie je závadou, ale prirodzenou vlastnosťou, a časom vyprchá.
  • Pri kúpe matraca sa neodporúča matrac umiestňovať na posteľ bez bočníc. V prípade pružinových a taštičkových matracov dbajte na to, aby bočnica obklopovala 40 - 60 % výšky matraca. Nedodržanie tohto pokynu môže spôsobiť trvalú deformáciu matraca, na ktorú sa nevzťahuje záruka.
  • Ak bol váš matrac doručený v zrolovanom vákuovom balení, nepoužívajte ho ihneď, ale postupujte nasledovne: Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch. Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte, POZOR, nepoškoďte poťah matraca ostrým predmetom. Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 - 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer. Nepoužívajte ho skôr. Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte nesadajte a nelahajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte. Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti.
  • Rošt, na ktorom bude matrac umiestnený, by mal byť s ohľadom na typ matraca vyrobený z pružných alebo pevných lamiel. V prípade pružinových / taštičkových matracov by vzdialenosť medzi lamelami nemala byť väčšia ako 30 - 40 mm, v prípade iných matracov sa táto vzdialenosť môže pohybovať medzi 50 - 60 mm.
  • Taštičkové / Pružinové matrace sa neodporúča používať na Lamelových roštoch. Touto kombináciou dochádza k znižovaniu tvrdosti matraca (matrac je citeľne mäkší). Tiež môže dôjsť k deformácii matraca. Pri tejto kombinácií matraca a roštu nie je možné vztiahnuť záruku na vyššie uvedené javy.
  • Tovar, ktorý je skladom, expedujeme v pracovné dni:
    • obvykle do 12 pracovných dní od prijatia objednávky, alebo
    • vybraný sortiment obvykle do 48 hodín (platí pre pracovné dni). Platí pre produkty, pri ktorých je uvedené „Skladom - Doručenie do 48h”. Jedná sa najmä o sortiment z kategórií: matrace, detské ohrádky, teepee stany, plachty, chrániče.
  • Doba doručenia nábytku a matracov môže byť dlhšia. Buďte preto trpezliví, prosím. Ide o veľký a ťažký tovar, aby bolo jeho doručenie čo najlacnejšie, bude to trvať dlhšie.
  • O doručení tovaru vás preto budeme vopred informovať. Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo kuriérom náhradný termín.
  • Po doručení hneď skontrolujte stav zásielky (počet balíkov, príp. poškodenie tovaru). V prípade, že sa cestou niečo poškodilo, spíšte s dopravcom škodový protokol a ten nám pošlite.
  • Ak čokoľvek v dodanom balení chýba, poslali sme vám omylom nesprávny diel, alebo mal dodaný kus výrobnú vadu, nebuďte smutní. Stačí vyplniť jednoduchý reklamačný formulár kliknite tu. Pošlite nám fotodokumentáciu a čo najpodrobnejšie opíšte závadu. Budeme Vás kontaktovať spätne hneď ako to bude možné.
  • Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, NESKLADAJTE ani do neho inak MECHANICKY NEZASAHUJTE! Ak Vám bola doručená takáto zásielka bezodkladne kontaktujte naše reklamačné oddelenie prostredníctvom reklamačného formuláru, ktorý nájdete na nasledujúcom odkaze - Reklamácia a vrátenie tovaru. Po odoslaní reklamačného formuláru Vás budeme čo najskôr informovať ohľadom ďalšieho postupu.
  • Tovar prišiel v poriadku, ale nepáči sa vám? Ak nie ste spokojní, nič sa nedeje. Tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu: Príloha č. 1 - Formulár na odstúpenie od zmluvy. 
  • Pri tovare na zákazku (tzv. tovar na objednávku - napr. vlastný motív na nábytku, či matrace za príplatok vyhotovené na mieru) je potrebné uhradiť celú platbu za tovar vopred. Takúto objednávku môžete stornovať najneskôr do 48 h. Tovar vyrobený na zákazku nie je možné vrátiť. Doba dodania pri tovare na zákazku sa môže líšiť od doby dodania uvedenej na stránke.
  • Nábytok z masívu, ktorý je lakovaný alebo iným spôsobom upravený na biely odtieň, nevystavujte priamemu slnečnému žiareniu, aby vám časom nezažltol. Je to jeho prirodzená vlastnosť, ktorú nie je možné reklamovať.
  • Matrac otáčajte aspoň 1 krát za mesiac, aby ste sa vyhli predčasnému opotrebovaniu a preležaniu. Ide o dôležitý pokyn od výrobcu k správnej starostlivosti o výrobok a zachovanie jeho dlhej životnosti.
  • V prípade, že zakúpite viacero kusov matracov, či už rovnakého alebo odlišného typu, farba, štruktúra a šitie matracov sa môže mierne líšiť.

 

 Kontaktné údaje predávajúceho:

  • Wilsondo s. r. o.
  • Zemianska dedina 75
  • 027 43 Nižná
  • IČO: 47429151
  • DIČ: 2023887008
  • IČ DPH: SK2023887008
  • Telefón: 02/222 007 01
  • E-mail: info@wilsondo.sk 
  • IBAN: SK 0611000000002924913079

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68, fax č. 041/763 21 39
http://www.soi.sk 
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi 

 

Celé znenie obchodných podmienok:

 

Ďalšie dokumenty: